Ikvienam autovadītājam savā braukšanas laikā ir nācies saskarties ar tehniskām ķibelēm, kuras var atrisināt tikai ar remonta palīdzību. Remonta pakalpojumu izmantošana servisā šādos gadījumos būtu ieteicama visiem auto īpašniekiem, jo ne visi cilvēki ir zinoši auto mehāniķi, kas jebkura veida automašīnu problēmas spēj novērst pašrocīgi, bez speciālistu palīdzības. Labāk ir uzticēt savu auto zinošam meistaram, kurš servisā ar atbilstošiem rīkiem un detaļām varēs visu salabot. Problēmas, kas var skart automašīnu, ir visdažādākās: vizuāli bojājumi (buktes, skrāpējumi, saplīsušas detaļas), bojājumi, kas saistīti ar auto motoru tā nobraukuma dēļ un dažādas citas tehniskas ķibeles, kas var neļaut izmantot automašīnu atbilstoši iegribām, piemēram, siksnas nokrišana, bremžu nobloķēšanās, ātrumkārbas salūšana vai problēmas ar izpūtēju.

Šīs tehniskās ķibeles var aptvert visu automašīnu. Lai katra no tām tiktu salabota ir jāšķiras no naudas, bet remonta izmaksas var būt dažādas, jo šīs detaļas ir dažādās cenās. Atšķirība ir arī detaļas piekļuvei. Ja tā ir kāda maza detaļa dziļi iekš auto, tad par ieguldīto darbu noteikti nāksies samaksāt vairāk nekā par vienkāršiem virsbūves darbiem. Remonts pārsvarā nepieciešams, lai labotu kādu negaidītu problēmu. Ar tādām gadās saskarties visnegaidītākajā brīdī un visnegaidītākajā laikā. Automašīnas bojājumi ne tikai ir sabojājuši īpašnieka plānotos notikumus, bet arī sagādājuši papildus ārkārtas izdevumus. Bieži vien tiek apgalvots, ka ikvienam ir jāveido uzkrājumi savā bankas kontā, lai ārkārtas gadījumos tos varētu lietderīgi izmantot. Taču ne visi cilvēki klausa šim ieteikumam un uzkrājumus neveido, tādējādi regulāri iztērējot savus ienākumus un dzīvojot ”no algas līdz algai”, kas noteikti nav prātīgākais veids kā izmantot savu naudu. Ja gadās saskarties ar auto ķibeli, bet nav vajadzīgo līdzekļu, lai to novērstu, auto īpašnieks var vērsties pie kredītdevējiem. Tā ir vislabākā iespēja saņemt naudu šādā gadījumā un būt drošam par tās atmaksu.

Šādos gadījumos palīdzību sniegt var gan banku, gan nebanku sektora kreditori. Lielākā daļa banku piedāvā aizņemties patēriņa kredītu, kurš tieši būtu piemērots šādam gadījumam. Šo kredītu var saņemt no 18 gadu vecuma (kas būtu izdevīgi jaunajiem autovadītājiem) un to var izdarīt gandrīz visās Latvijas komercbankās. Aizdevuma summa var būt no 50 līdz pat 130 tūkstošiem eiro ar atmaksas termiņu no 3 mēnešiem līdz pat vairākiem gadiem. Auto remontam sliktākajā gadījumā būtu nepieciešami maksimums 2-3 tūkstoši eiro. Nebanku kredītdevēju sektorā vislabākie būtu ātrie kredīti. Tos var saņemt no pāris desmit līdz tūkstošu eiro lielumā un nauda kontā tiek ieskaitīta jau 15 minūšu laikā. Ļoti izdevīgs ātro kredītu piedāvājums ir pirmais kredīts bez maksas. Pirmo reizi aizņemoties naudu vairāki kreditori piedāvā to atmaksāt bez komisijas maksas. Nebanku kreditoru trūkums noteikti ir vecuma ierobežojums. Visi ātro kredītu izsniedzēji ir noteikuši 20 vai 21 gada vecuma ierobežojumu. Tas nozīmē, ka 18 un 19 gadu vecumā kredītu auto remontam nākas noformēt bankā.

Tātad, nonākot iepriekš aprakstītajā situācijā, kad automašīnai vajadzīgs remonts, bet nav pietiekami finanšu līdzekļi, ir jāizvēlas sev izdevīgākais aizdevējs un ātri jāatrisina nepatīkamā situācija. Kreditori to ļaus izdarīt pietiekami vienkārši un tā, lai auto īpašnieks pēc iespējas ātrāk atkal varētu izmantot savu spēkratu. Lai šāda vajadzība pēc kredīta ārkārtas gadījumā nerastos nākotnē, ir jāpadomā par uzkrājumu veidošanu. Uzkrājumi būs kā drošības spilvens ārkārtas situācijās.

ATBILDĒT

Please enter your comment!
Please enter your name here