Nordea bankai ir ilga un bagāta vēsture, jo šī nav Latvijā dibināta banka, taču tas nenozīmē, ka tā nav klientu iecienīta banka, tieši otrādi, pašreiz pēc savu aktīvu apgrozījuma Nordea banka ir piektā lielākā Latvijas banka, kas nozīmē, ka tā ir ne tikai populāra, bet arī klientu uzticību iemantojusi banka.

Nordea bankas aizsākumus var meklēt ap 1820. gadu, kad Ziemeļvalstu reģiona valstīs sāka veidoties pirmās krājbankas. Vispirms Dānijā, pēc tam Zviedrijā, tad Norvēģijā un visbeidzot Somijā izveidojās bankas, kuras vēlāk apvienojās, nodibinot Nordea grupu, kuru pārstāv arī Nordea banka Latvijā.

Banka, kura darbojas Latvijā precīzāk ir Nordea grupas Latvijas filiāle, jo uzņēmumu reģistrā šī banka oficiāli ir reģistrēta kā ārvalsts komersanta filiāle “Nordea Bank AB Latvijas filiāle”. Ar reģistrācijas numuru 40103749473. Latvijā šī banka darbojas kopš 1992. gada, kad šī gada aprīlī Baltijas Investiciju Programmas ietvaros tika nodibināta Latvijas Investīciju Banka. Vēlāk 1999. gadā par vienīgo šīs bankas akcionāru kļuva MeritaNordbanken Group un arī banka sāka identificēt sevi kā MeritaNordbanken Latvia. Bet, kopš 2001. gada, kad MeritaNordbanken Group veica savu filiāļu apvienošanu un vienota vārda pieņemšanu, MeritaNordbanken Latvija pārtapa par Nordea Bank Latvijas filiāli.

2015. gada pirmajā pusgadā Nordea banka nopelnīja 54 miljonus eiro, kas ir aptuveni par 9% vairāk, nekā šīs bankas peļņa iepriekšējā gadā. Un, tā kā Nordea bankas vīzija ir kļūt par labāko Eiropas banku, kura apkalpo gan privātpersonas, gan uzņēmumus, tad šāds ieņēmumu apjoma palielinājums noteikti ir solis pareizajā virzienā.
Nordea banka ir Latvijas Komercbanku asociācijas dalībniece, kas nozīmē, ka ne tikai banka pati ir apņēmusies kā savu prioritāti nostādīt klientu apkalpošanu un servisu, bet, tā kā šī banka savā ziņā pastāv arī pārējās Latvijas komercbankas, tad, tā ne tikai iestājās par savu klientu tiesībām, bet arī par komercbanku sektora sakārtošanu un taisnīgumu.

Piedāvājums

Nordea banka savu pakalpojumu klāstu, kuri tiek piedāvāti privātpersonām, iedala četrās dažādās kategorijās. Zem ikdienas pakalpojumiem Nordea banka ir iekļāvusi tādus pakalpojumus kā bankas kontu izveidi, dažādus norēķinus, e-pakalpojumus, maksājumu kartes un dažāda tipa skaidras un neskaidras naudas darījumus. Ikdienas pakalpojumiem seko ieguldījumu sadaļa, kurā ikviena privātpersona var ne tikai izveidot Nordea bankas krājkontu bet arī sākt veidot dažādus ieguldījumu fondus un uzkrāt 2. un 3. līmeņa pensijas fondus. Vēl fizikas personas pie Nordea bankas var nokārtot arī dažādu tipu aizdevumus sākot no līzinga, līdz mājokļa kredītiem, studentu kredītiem un overdraftiem, kā arī nokārtot gan dzīvības apdrošināšanu, gan mājokļa un auto apdrošināšanu.

Arī juridiskas personas Nordea banka neatstāj novārtā, jo Nordeā bankā ikviens uzņēmums var ne tikai izveidot visparastākos norēķinu kontus, maksājumu kartes un veikt dažāda tipa maksājumus, tai skaitā valūtu maksājumus, bet ikviena juridiska persona var izmantot arī Nordea bankas daudzos e-pakalpojumus, kā arī saņemt dažāda veida finansējumu kā auto līzinga, ilgtermiņa kredīta, komerctransporta līzinga izskatā, tā overdrafta vai faktoringa formā. Bet, ja tavs uzņēmums jau kādu laiku vēlas sākt iekrāt naudu vai ieguldīt to, arī šādus pakalpojumus juridiskām personām nodrošina Nordea banka.

Interesanti, ka Nordea banka savus līzinga pakalpojumus un pensijas uzkrājumu pakalpojumus sniedz zem cita vārda, jo līzingiem Nordea ir izveidojis SIA “Nordea Finance Latvia”, bet pensiju uzkrājumus klientiem veido vēl citas Nordea meitas firmas.

Kontaktinformācija

Nordea bakas atdevi saviem klientiem var tieši redzēt tajā, ka Nordea ir izveidojis īpašu kontaktu centru, kurš nodrošina, ka ikviens Nordea bankas klients visu diennakti un 7 dienas nedēļā var sazināties ar savu banku virknē dažādu jautājumu. Nordea kontaktu centrs darbojas divās dažādās formās – tu vari rakstīt uz e-pastu info@nordea.lv vai zvanīt uz tālruni “67096096” vai Nordea SKYPE kontu Nordea_Latvija, kur kontaktu centrs nodrošinās ne tikai Nordea klientu ikdienas pakalpojumu problēmu risināšanu, piemēram, izmantojot šo e-pastu vai tālruni tu vari nosakidrot kāds ir tavs kona atlikums, veikt maksājumu un noguldījumu, bet arī saņemt informāciju par dažādiem pakalpojumiem un atbildes uz saviem jautājumiem.

Bet, ja tu tomēr vēlies konsultēties ar Nordea pārstāvjiem tieši, tu to vari izdarīt, dodoties uz kādu no Nordea klientu apkalpošanas centriem. Nordea galvenais birojs atrodas Rīgā K.Valdemāra ielā 62, bet bez šī Nordea biroja, Nordea ir vēl 4 citi Nordea centri Rīgā un 6 ārpus Rīgas lielākajās Latvijas pilsētās, lai tev būtu ērti satikt Nordea bankas ekspertus un sadarboties ar šo banku.

DALĪTIES
Iepriekšējais rakstsEiro valūta
Nākamais rakstsHonkongas Dolārs

ATBILDĒT

Please enter your comment!
Please enter your name here